كاردستي ميوه

۱۲ بازديد

كاردستي ميوه، راهي هيجان انگيز براي آشتي دادن بچه ها با ميوه و تشويق بچه ها به خوردن ميوه است.

ميوه ها از چيزهايي هستند كه بچه ها از سنين كودكي با آنها آشنا مي شوند البته بعضي از بچه ها در خوردن ميوه بد قلقي مي كنند و از ميوه ها به اندازه لازم استفاده نمي كنند و اين موضوع براي بسياري از مادر و پدرها به يك چالش تبديل مي شود بچه ها مانند هر انسان ديگري و چه بسا بيشتر چون در سن رشد قرار دارند به انواع ميوه ها نياز دارند و معمولا اصرار والدين به بچه ها براي خوردن ميوه هم راهگشا نيست و بعضا بچه ها در اين حالت لج كرده و موضوع پيچيده تر مي شود.

در اينجا به شما يك راهكار براي اين موضوع ارائه مي كنيم.

كاردستي ميوه، بچه ها معمولا به كارهايي كه برايشان حكم بازي و سرگرمي دارد رويكرد مثبت دارند پس از قدرت سرگرمي براي متقاعد كردن بچه ها براي موضوعاتي كه در آنها لجبازي مي كنند استفاده كنيد يكي از روش هاي خوب براي بازي، سرگرمي و همچنان آموزش بچه ها استفاده از كاردستي است كاردستي مي تواند حس خلاقيت و هماهنگي بچه ها را افزايش دهد زيرا براي ساخت كاردستي نياز به ايده پردازي و ساخت آن دارند در ساخت كاردستي بايد دست، چشم و ذهن كودك همزمان و هماهنگ باشند و اين موقعيت خوبي را براي رشد كودك ايجاد مي كند اگر كودك شما براي ميوه خوردن بد قلقي مي كند مي توانيد كاردستي همان ميوه را انتخاب كنيد و از او بخواهيد با كمك شما كاردستي همان ميوه را بسازد مثلا وقتي كودك براي خوردن سيب لج بازي مي كند مي توانيد به او پيشنهاد كنيد كه مانند يك باغدار يك كاردستي يك درخت و سپس چند سيب درست كند سيب هاي كاردستي را روي درخت بچسبانيد و بعد سيب ها را نشانه رسيدن قرمز كنيد و از او بخواهيد سيب هاي خود را از درخت بچيند و سپس به او پيشنهاد دهيد براي اينكه بتواند طعم سيب هاي خود را بچشد يك سيب واقعي را گاز بزند با اينكار علاوه براينكه كاركردن با وسايلي مانند قيچي، كاغذ، چسب و مدادرنگي را به كودك خود اموزش داده ايد احتمالا او را قانع كرده ايد كه سيب هم بخورد پس دو موفقيت بدست آورده ايد براي ميوه هاي ديگر نيز مي توانيد از همين روش استفاده كنيد. البته اگر كاردستي درست كردن را با قصه هم همراه كنيد حتما جذاب تر خواهد بود.

سايت وولك منبع قابل اعتمادي براي بازي، آموزش و سرگرمي كودكان است.

 

كاردستي اسب

۱۰ بازديد

كاردستي اسب، جذاب و هيجان انگيز براي بچه ها

حيوانات هميشه براي كودكان جذاب و هيجان انگيز بوده اند هميشه شناختن آنها و دانستن بيشتر در مورد آنها براي بچه ها جذاب است بعضي از خانواده ها كه حيوان خانگي دارند اين حس بيشتر در آنها وجود دارد چون بيشتر به حيوانات نزديك هستند كودكاني كه در روستا يا مزرعه زندگي مي كنند هم همينطور آنها مي توانند از نزديك حيوانات اهلي مانند اسب، گاو، گوسفند را ببينند و با فوايد و نحوه زندگي آنها آشنا شوند. اگر فرزند شما هم به حيوانات علاقه دارد يكي از راه هاي خوب براي سرگرم كردن و آموزش دادن به او استفاده از كاردستي است. كاردستي علاوه بر اينكه سرگرم كننده است كاربرد آموزشي هم دارد. در ويدئويي كه در اين صفحه قابل مشاهده است نحوه ساختن كاردستي اسب آموزش داده شده است اگر فرزند شما هم به حيوانات و نحوه زندگي آنها علاقمند است مي توانيد كاردستي اسب را براي او درست كنيد و ضمن درست كردن كاردستي او را با كاربردها و نحوه زندگي اسب هم آشنا كنيد.

كاردستي علاوه بر اينكه مي تواند ذهن و چشم كودك را درگير خود مي كند مهارت هاي زيادي را نيز در كودك ارتقا مي دهد. كودك براي ساختن كاردستي بايد بين دست، چشم و ذهن خود هماهنگي ايجاد كند و بتواند از مهارت هاي حركتي خود كمك بگيرد براي پيدا كردن راه حل مشكلاتي كه با آنها مواجه مي شود خلاقيت داشته باشد و از تلاش كردن براي رسيدن به هدف كه همان ساختن كاردستي است دست برندارد.

نكته مهمي كه در ساخت كاردستي اسب يا هر كاردستي ديگري وجود دارد اين است كه اگر نتيجه مانند آن در ويدئوهاي اموزش كاردستي مي بينيد نبود هرگز كودك را سرزنش نكنيد زيرا كودك انگيزه خود را براي تلاش كردن از دست مي دهد بهتر است اگر نتيجه چندان دلخواه شما نبود ابتدا كودك را براي تلاشي كه كرده تشويق كنيد سپس راه بهتر شدن نتيجه را براي او توضيح دهيد  تا در دفعات بعدي بتواند نتيجه بهتري بگيرد.

نكته اي كه در ساخت كاردستي اهميت زيادي دارد اين است كه اين كار بايد حتما با حضور يك بزرگتر انجام شود زياد وسايلي مانند قيچي و چسب كه در ساخت كاردستي مورد استفاده قرار مي گيرند مي توانند به بچه ها آسيب برسانند پس حتما حضور يك بزرگتر در زمان تجربه ساخت كاردستي ضروري است ضمنا شما ميتوانيد براي اينكه مراحل ساخت كاردستي را براي بچه ها جذاب تر كنيد از قصه هم استفاده كنيد مثلا در مورد ساخت كاردستي اسب مي توانيد داستين براي كودك تعريف كنيد كه شخصيت اصلي آن يك اسب باشد تا جذابيت بيشتري براي كودك داشته باشد

موضوع قصه هاي زير در سايت وولك اسب است مي توانيد از اين قصه ها هم استفاده كنيد.

قصه صوتي اسب مغرور

قصه كودكانه اسب و حلزون

در صفحه كاردستي سايت وولك مي توانيد ايده هاي زيادي براي ساخت كاردستي پيدا كنيد.

براي مشاهده ي بقيه ويديو هاي كاردستي كودكانه به سايت زير مراجعه كنيد:

http://www.voolak.com/

 

 

كاردستي درخت ساده

۱۰ بازديد

ساخت كاردستي درخت ساده

فضاي سبز و محيط زيست يكي از مفاهيمي است كه در حال حاضر به دليل صنعتي شدن زندگي انسان ها بيشتر مورد توجه قرار گرفته است و خيلي از مادر و پدرها سعي مي كنند كه از سنين كودكي اين مفاهيم را براي فرزند خود تشريح كنند و اهميت محيط زيست و حفاظت از آن را به آنها گوش زد كنند يكي از نمادهاي اصلي محيط زيست گياهان و درختان هستند واين  براي اينكه شما بتوانيد محافظت از محيط زيست را به فرزندان خود بياموزيد خوب است كه محافظت كردن از درختان را به آنها يا بدهيد.

اگر اين آموزش به كودكان ما بصورت غيرمستقيم و همزمان با سرگرم كردن آنها انجام شود مي تواند اثربخش تر بوده و كودك نيز راحت تر و بهتر آموزش مي بيند راه هاي گوناگوني براي آموزش به كودكان وجود دارد مانند قصه گويي، ساختن كاردستي، بازي كردن تئاتر. به عنوان مثال مي توانيد ساختن براي ساختن يك كاردستي درخت ساده كودك خود را تشويق كنيد و مراحل ساخت كاردستي اهميت درخت و محيط زيست را براي او شرح دهيد حتي مي توانيد از كودك خود بخواهيد چندين كاردستي درخت درست كرده و همه آنها را روي يك كاغذ بچسباند و براي خود يك جنگل درست كند.

كاردستي چون باعث مي شود كودك هماهنگي بين دست، چشم و ذهن خود را تمرين كند مي تواند قدرت يادگيري كودك و تمرين مهارت هاي مختلف او را بهبود بخشد از طرف ديگر وقتي كودك تمرين مي كند كه از چيزهاي مختلف مانند قيچي، چسب، مدادرنگي، خمير و ... براي ساختن كاردستي استفاده كند ياد مي گيرد كه با خلاقيت خود از چيزهاي به ظاهر ساده و پيش پا افتاده چيزهايي بسازد كه قبلا وجود نداشته اند و به عنوان توانمندي خود به ديگران عرضه نمايد و نظر ديگران را در مورد آنها بداند اين موضوع باعث تقويت مهارت هاي اجتماعي و برقراري ارتباط كودك شما مي شود.

از طرف ديگر كودك در فرآيند ساخت كاردستي مي تواند كار تيمي را تمرين كند به طور معمول كودكان به صورت گروهي كاردستي درست مي كنند و بهترين حالت اين است كه ساخت قسمت هاي مختلف يك كاردستي به كودكان مختلف سپرده شود و در انتها از كنار هم گذاشتن اجزا مختلف كاردستي نهايي كه مثلا يك جنگل پر از درخت است شكل بگيرد كودك در اين حالت مي تواند مزيت هاي كار گروهي و هم افزايي ناشي از آن را درك كند كودك متوجه مي شود كه با همكاري با ديگران زودتر اهداف را بدست مي آورد و مي تواند به نتايجي برسد كه به تنهايي به سختي مي توانست به آنها برسد.

پس دست به كار شويد و ساخت كاردستي درخت ساده و داشتن يك جنگل را با كودك خود تمرين كنيد اگر بخواهيد مي توانيد از قصه هاي سايت وولك هم براي جذاب تر شدن مراحل ساخت كاردستي استفاده كنيد قصه هاي زير در مورد درخت و فوايد آن هستند.

داستان كودكانه سالي و آواز درخت

قصه كودكانه بذر كوچولو كه درخت شده

در صفحه كاردستي سايت وولك مي توانيد ايده هاي زيادي براي ساخت كاردستي پيدا كنيد.

براي دسترسي به ساير قصه هاي كودكانه و ويديو هاي كاردستي ديگر به سايت زير مراجعه كنيد:

http://www.voolak.com/

 

 

ليست مهد كودك اهواز

۹ بازديد

 

روابط داخلي مهد كودك اهواز يا جو حاكم بر بهترين مهد كودك اهواز بايد دوستانه و صميمي باشد تا كودكان در آن احساس راحتي كنند. همان طور كه مي دانيد مهد كودك اولين محيطي است كه كودك خارج از خانواده خود تجربه مي كند بنابراين بايد رابطه ي صميمي و دوستانه اي بين مربي مهد كودك اهواز و كودكان باشد. يكي از راه هاي تبديل شدن به بهترين مهد كودك اهواز و از دلايلي كه باعث مي شود تا يك مهد كودك در اهواز به بهترين مهد كودك اهواز تبديل شود، وجهه ي خوب آن مهد كودك است. بايد محيط مهد كودك آنقدر دوستانه باشد و با والدين نيز ارتباط مستقيم و فعالي داشته باشد تا مادران در هنگام تعامل با يكديگر از آن مهد كودك در اهواز به عنوان بهترين مهد كودك اهواز صحبت كنند.  بنابراين با بررسي ليست مهد كودك اهواز يك مهدكودك با جو مناسب را براي كودك خود انتخاب كنيد.

يكي از تفاوت هاي بارز مهد كودك اروميه و به طور كلي مهد كودك ها با پيش دبستاني ها اين است كه هدف اصلي مهد كودك هاي اروميه نگهداري از كودكان و در مراحل بعدي آموزش به كودك در قالب بازي و سرگرمي است اما هدف اصلي پيش دبستاني ها در ابتدا آموزش به كودك و آماده سازي كودكان براي ورود به مدرسه است.

شناخت مهد كودك درجه يك شيراز كار سختي است زيرا مهد كودك هاي زيادي در اين شهر وجود دارد و هر يك به نحوي از لحاظ كيفي اهميت دارند . بهترين مهد كودك شيراز ، بايد نزديك ترين مهد كودك به محل زندگي شما باشد . بايد قيمت مهد كودك شيراز را در هر منطقه بررسي كرد تا بتوان بهترين مهد كودك شيراز و مناسب ترين از لحاظ قيمت را انتخاب كرد . داشتن فضايي مناسب و تميز مخصوصا براي كودكان زير سه سال يكي از ويژگي هاي مهم براي يافتن بهترين مهد كودك شيراز است .

 

 

قيمت مهد كودك مشهد

۹ بازديد

 هزينه مهد كودك در تهران براي انواع مهد كودك در تهران متفاوت است. هزينه مهد كودك دولتي در تهران معمولا نسبت به ساير مهد كودك هاي تهران كمتر است زيرا اين مهد كودك ها زير نظر بهيزيستي هستند. البته تعداد مهد كودك دولتي در كل كشور بسيار كم است اما مطمئنا شما مي توانيد در تهران مهد كودك دولتي پيدا كنيد هرچند اكثر مهدكودك هاي تهران كه به صورت دولتي هستند براي قشر خاصي هستند مانند معلم ها. مهد كودك درجه يك تهران را براي كودك خود انتخاب كنيد.

با بررسي آدرس، برنامه هاي مدون و قيمت هر مهد كودك در كرج به راحتي مي توانيد بهترين مهد كودك كرج را براي فرزند خود انتخاب كنيد. كودكستان و مهد كودك كرج، با به كارگيري نوين ترين روش هاي آموزشي و مفرح ترين برنامه هاي فراغتي براي كودكان، در تلاش است تا لحظات شاد و دلنشيني براي كودكان در سنين مختلف به ارمغان اورد.

تعيين قيمت مهد كودك مشهد با توجه به عناصر متعددي توسط اداره كل بهزيستي استان خراسان رضوي تعيين مي شود. عناصري نظير رده سني كودك، از شيرخواره تا نوباوه، امتياز مهد كودك (از يك تا سه ستاره) و امكانات شهرستان ها در تعيين قيمت مهد كودك در مشهد موثر هستند. اين كميت براي مهد كودك مشهد و مناطق نزديك آن، بالاتر از ساير نقاط استان خراسان رضوي مي باشد. هم چنين قيمت مهد كودك هاي غير انتفاعي و شخصي در مشهد مقدس، با توجه به امكانات و امتيازات آن مجموعه و نظرات شخص موسس زير نظر بهزيستي استان تعيين مي شود. بهترين مهد كودك هاي مشهد شهريه هاي بالاتري نسبت به مهد كودك هاي تحت پوشش بهزيستي براي ثبت نام كودكان تعيين مي كنند. والدين مشهدي عزيز مي توانند با در نظر گرفتن اين المان ها و امكاناتي كه هر مهد كودك براي فرزند آن ها فراهم مي آورد، مناسب ترين قيمت مهد كودك در مشهد را گزينش كرده و مناسب ترين مهد كودك فرزند خود را انتخاب كرده و كودك خود را به آن بسپارند.

چگونه قصه كودكانه بگوييم؟

۱۰ بازديد

عدم توانايي در داستان پردازي ممكن است بسيار ناراحت كننده باشد، به خصوص وقتي فرزندتان هر شب از شما داستان جديدي بخواهد. ذهن كودكان دائما به دنبال كشف چيزهاي جديد است و به راحتي از موضوعي به موضوع ديگر معطوف مي ‎شود، بنابراين چگونه مي ‎توان توجه كودك را تا پايان يافتن قصه به خود جلب كرد، بدون اين كه شنونده را بشناسيم . براي گفتن قصه كودكانه به فرزندتان به وولك مراجعه فرماييد .

  • پيام آموزنده بدهيم
  • كلمات زيبا بكار ببريم
  • سبك بيان كودكانه باشد
  • موقعيت مناسب را براي گفتن قصه در نظر بگيريم

معرفي قصه سفيد برفي و هفت كوتوله

داستان سفيد برفي و هفت كوتوله را در مهد كودك كرج براي كودكان تعريف مي كردم . داستان سفيد برفي و هفت كوتوله داستان جذاب و دوست داشتني است كه والدين و مربيان مهد كودك مي توانند اين داستان زيبا و شيرين را براي كودكان در منزل و يا مهد كودك بخوانند و تعريف كنند. اين داستان موضوعاتي چون دوستي، مهرباني ، گروه محوري ، دوري از قضاوت ، پيروزي خوبي بر بدي ، تكريم شادي ، خوب بودن بدون قيد و شرط و هزاران مفاهيم و موضوعات عالي را به كودكان آموزش مي دهد. داستان سفيد برفي و هفت كوتوله توجه ويژه اي به خانواده و دوستي دارد. به گونه اي كه در متن اين داستان مهرباني و خانواده شرط رسيدن به خوشبختي عنوان شده است. ما به اين دنيا نيامده ايم كه تنها زندگي كنيم؛ بلكه يكي از معيارهاي خوشبختي ، بودن در كنار افرادي است كه دوستشان داريم و آن ها نيز ما را دوست دارند.

براي شنيدن داستان هاي آموزنده و داشتن سرگرمي براي كودكانتان به سايت وولك مراجعه فرماييد . همچنين مي توانيد براي ديدن كارتون هاي جذاب و معروف و يادگيري كاردستي و نقاشي نيز به سايت وولك برويد .

 

انواع محصولات هايك ويژن را بهتر بشناسيم

۱۰ بازديد

دوربين هاي توربو اچ دي هايك ويژن : دوربين هاي توربو اچ دي هايك ويژن در واقع به دوربين هاي پيشرفته تر دوربين مداربسته آنالوگ يا همان AHD مي گويند كه اين دوربين ها نسبت به نسل قبل خود از كيفيت تصوير بهتر و امكانات بيشتري برخوردار هستند.

دوربين هاي تحت شبكه (IP) : دوربين هاي تحت شبكه هايك ويژن در كل به دوربين هايي گفته مي شود كه بر خلاف دوربين هاي توربو اچ دي كه از طريق دستگاه دي وي آر تصاوير را پردازش مي كند ، اين دوربين ها پردازش تصاوير را در خودشان انجام مي دهند و دركل دوربين هاي تحت شبكه نسبت به دوربين هاي توربو اچ دي از كيفيت بهتري برخوردار هستند .

دستگاه هاي ضبط كننده دي وي آر (DVR) :  دستگاه هاي دي وي آر هايك ويژن وظيفه ي گرفتن تصاوير از دوربين هاي توربو اچ دي را دارند تا با پردازش بر روي آن ها ، تصوير نهايي را به صورت زنده يا به صورت PLAYBACK در دسترس كارير قرار دهند . دستگاه دي وي آر در كل براي دوربين هاي آنالوگ يا توربو اچ دي كاربرد دارد .

دستگاه هاي ضبط كننده ان وي آر  هايك ويژن (NVR)  : دستگاه هاي ان وي آر هايك ويژن در واقع براي دوربين هاي تحت شبكه يا همان IP كاربرد دارد ، كه اين دستگاه ها تصاوير را با استفاده از كابل شبكه دريافت مي كنند و تصوير نهايي را بر روي نمايشگر نشان مي دهند . نكته : كمپاني هايك ويژن به تازگي تمام دستگاه ها و دوربين هاي خود را به تكنولوزي H265+ مجهز كرده است . با كمك اين تكنولوژي در واقع تصاوير هاي دريافت شده از دوربين هاي مدار بسته تا 5 برابر فشرده تر ذخيره مي شوند . در اين حال شما مي توانيد تصاوير روز هاي بيشتري را در دستگاهتان داشته باشيد .

دوربين شيائومي 

يكي ديگر از بهترين دوربين هاي مدار بسته شيائومي كه به معرفي آن مي‌پردازيم، دوربين مدار بسته تحت شبكه ۱۰۸۰ مدل SXJ02ZM است. نوع اتصال اين دوربين به صورت بي‌سيم يا واي فاي است. اين دوربين شيائومي داراي قابليت چرخش tilt و همچنين چرخش pan است. همچنين اين دوربين داراي وزن نسبتا پايين است و وزن آن برابر با ۳۰۰ گرم مي‌باشد. ابعاد اين محصول نيز برابر با ۱۳۸ x 88 x 62 ميلي‌متر است. نوع حسگر اين دوربين نيز CMOS است. يكي از ويژگي‌هاي بسيار خوب اين دوربين اين است كه علاوه بر قابليت بزرگنمايي اپتيكال از قابليت بزرگنمايي ديجيتال نيز برخوردار مي‌باشد. زاويه ديد اين دوربين نيز به صورت ۱۳۰ درجه است. همچنين اين محصول از قابليت ديد در شب برخوردار است كه ويژگي بسيار مهمي به حساب مي‌آيد.

شما مي توانيد براي نصب دوربين مدار بسته به وبسايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد .

چرا لپ تاپ روشن نميشه

۱۰ بازديد

چرا لپ تاپ روشن نميشه؟ چرا كيس كامپيوتر روشن نميشه؟ اين سوالات در بين اكثر كاربران كامپيوتر و لپ تاپ رايج است زيرا بسياري پيش مي آيد كه لپ تاپ به طور ناگهاني خاموش مي شود يا كيس كامپيوتر به طور ناگهاني خاموش مي شود. خاموش شدن ناگهاني دستگاهتان مي تواند دلايل بسيار متفاوتي داشته باشد، حتي دلايل خاموش شدن ناگهاني دستگاه شما مي تواند به علت ايرادات نرم افزاري باشد. اگر دليل خاموش شدن ناگهاني كامپيوتر يا لپ تاپ شما به علت مشكلات نرم افزاري باشد، به احتمال زياد با تنظيمات دستي ساده و تصحيح تنظيمات نادرست مشكل شما حل خواهد شد. در بعضي موارد نيز با تعويض ويندوز مشكل حل خواهد شد اما اگر با تعويض ويندوز نيز مشكل حل نشد مي توان متوجه شد كه دستگاه شما دچار مشكلات سخت افزاري شده است.

رفع مشكلات سخت افزاري نسبت به رفع مشكلات نرم افزاري از حساسيت بيشتري برخوردار است و براي رفع مشكلات سخت افزاري حتما به يك مركز تعميرات يا تعميركار ماهر و باتجربه مراجعه كنيد تا باعث خسارت بيشتر به دستگاه شما نشود، مخصوصا در لپ تاپ ها قطعات سخت افزاري با ظرافت بيشتري و با فاصله ي كمتري كنار يكديگر قرار گرفته اند بنابراين براي تعمير سخت افزاري آن ها بايد نهايت دقت و حساسيت به كار رود تا خسارت بيشتري به لپ تاپ وارد نشود.

آيا مودم قابل تعمير است؟ مودم نيز يكي از لوازم ضروري است كه در صورت خراب شدن آن و به وجود آمدن هرگونه اختلافي در عملكرد مودم ارتباط كلي دستگاه شما با اينترنت قطع خواهد شد. در اكثر مواقع مودم قابل تعمير است بنابراين در صورت به وجود آمدن هرگونه مشكل در عملكرد مودم براي تعمير آن اقدام كنيد. در بعضي موارد اختلال به وجود آمده در عملكرد مودم به دليل تنظيمات نادرست اينترنت در دستگاه است بنابراين از سلامت نرم افزاري لپ تاپ، كامپيوتر يا گوشي همراه خود نيز مطمئن شويد.

 

تعمير لپتاپ در محل

۱۱ بازديد

از آن جايي كه معمولا كاربران لپ تاپ از لپ تاپ هاي خود به طور مداوم استفاده مي كنند بنابراين احتمال خرابي لپ تاپ بسيار بالا است. لپ تاپ ها ممكن است به دلايل بسياري دچار مشكل شوند و شما نتوانيد فعاليت هاي خود را با آن انجام دهيد. تعميركاران و مركز تعميرات لپ تاپ بايد هرروزه تلاش كنند تا توانايي و مهارت خود را بالاتر ببرند و اكثر مشكلات لپ تاپ چه سخت چه نرم افزاري را بتوانند حل كنند. اگر وقت كافي را براي انتقال لپ تاپ آسيب ديده خود به مركز تعميرات نداريد، مي توانيد از خدمات تعمير لپتاپ در محل استفاده كنيد. استفاده از خدمات تعمير لپتاپ در محل در صرفه جويي در وقت و هزينه شما كمك مي كند. تعمير لپ تاپ در محل به اين صورت انجام مي شود كه پس از ثبت فرم توسط مشتري، كارشناس متخصص در زمينه تعمير لپ تاپ با مشتري تماس مي گيرد و پس از هماهنگي هاي لازم، تعميركار در محل مورد نظر مشتري حاضر شده و با حضور خود مشتري به تعمير لپ تاپ مشتري مي پردازد.

مودم ها نيز يكي از مهم ترين ابزاراتي است كه كاربران فعال در دنياي مجازي به آن نياز ضروري دارند. مودم ها نيز مي توانند به دلايل متفاوتي دچار خرابي و اختلال شوند زيرا اين ابزارات نيز به طور مداوم در حال استفاده هستند و معمولا كاربران زمان هاي بسيار كمي مودم خود را خاموش مي كنند. مانند لپ تاپ ها، خدمات تعمير مودم در محل نيز وجود دارند كه شما مي توانيد از آن استفاده كنيد. در خدمات مربوط به تعمير مودم در محل نيز مانند تعميرات لپ تاپ در محل، كارشناس يا تعميركار مربوطه در محل مورد نظر مشتري حضور پيدا مي كنند و با حضور خود مشتري به تعمير مودم مي پردازد.

تعمير كامپيوتر در محل نيز امكان پذير است. تعمير كامپيوتر در محل نسبت به تعمير مودم در محل و تعميرات لپ تاپ در محل بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند زيرا انتقال كامپيوتر به مركز تعميرات نسبت به مودم و لپ تاپ سخت تر است بنابراين استفاده از خدمات تعمير كامپيوتر در محل كمك بسيار زيادي به شما خواهد كرد.

 

خواندن قصه براي كودكان

۱۱ بازديد

زماني كه شما براي كودك خود كتاب مي خوانيد و از همان كودكي او را با كتاب و داستان هاي مختلف آشنا مي كنيد درواقع دنياي او را با داستان ها و سرگذشت هاي مختلفي پيوند مي دهيد. زماني كه شما اين كار را قبل از خواب براي كودكتان انجام مي دهيد به قدرت حل مسئله او در موارد مختلف كمك خواهيد كرد و به او كمك مي كنيد در طول شب خواب راحت تري را تجربه نمايد. درواقع با خواندن قصه صوتي براي كودكان دبستاني به روابط او با دوستان و ديگر افرادي كه كودك در آينده با آن ها برخورد خواهد داشت كمك خواهيد كرد. هم چنين خواندن قصه هاي گوناگون هنگام خواب به تعامل كودك با شما نيز بسيار كمك كننده خواهد كرد. با اين كار نشان مي دهيد كه از كودك خود از لحاظ عاطفي نيز حمايت مي كنيد.

معرفي داستان

يكي بود، يكي نبود، بزي بود كه بهش مي‌گفتن بز زنگوله پا. اين بز 3 تا بچه داشت شنگول و منگول و حبه انگور. اين‌ها با مادرشان در خانه‌اي نزديك چراگاه زندگي مي‌كردند. روزي بز خبردار شد كه گرگ تيز دندان در آن دور و بر‌ها خانه گرفته و همسايه‌اش شده، خيلي نگران شد و به بچه‌ها سپرد كه مراقب باشيد. اگر كسي آمد و در زد از درز در و سوراخ كليد خوب نگاه كنيد، اگر من بودم در را باز كنيد، اگر گرگ يا شغال بود در را باز نكنيد.  بچه‌ها گفتند: چشم. بُز رفت يك ساعت ديگر گرگ آمد در زد. ... ادامه را در وولك بخوانيد .

معرفي مهد كودك

وولك به شما كمك مي كند تا در هر كجاي ايران كه باشيد بهترين مهد كودك را انتخاب كيند . در انتخاب و ثبت نام مهد كودك اهواز  معيار هاي متعددي تاثير گذار هستند كه يكي از آن ها آدرس و دوري و نزديكي مهد كودك به محل زندگي والدين است . آشنايي با ليست و آدرس مهد كودك هاي اهواز مي تواند كمك شاياني در اين انتخاب مهم به والدين بكند .