ميني اسپيددام بي سيم

۱۰ بازديد

دوربين ميني اسپيد دام واي فاي

 

دوربين اسپيد دام بي سيم با پشتيباني از پروتكل هاي مختلف از جمله Onvif و كارتSD TF / Micro ، NVR ،ispy ، پخشVc  و  تا 64 گيگا بايت كارت TF مجموعه اي از فناوري را يك جا در اختيار مي گذارد. پشتيباني از ميكروفون دو طرفه صوتي با طيف مؤثر 49 فوت، وضوح تصوير  HD رنگي با ديد در شب سياه سفيد و با وضوح  1920*1080پيكسل‌ تصويري با كيفيت را ارائه مي دهد. 8 عدد لامپ هاي LED مادون قرمز 196 فوت به شما تصويري شفاف و با كيفيت در شب به شما ارائه مي دهد. دوربين ميني اسپيد دام واي فاي يا دوربين ptz واي فاي با لنز موتورايز و بزرگنمايي تصويري ۵x  برابر اپتيكال،
به شما كمك مي كند تا در هر زمان و هر مكان با آنچه دوست داريد در تماس باشيد. با يك فرآيند ساده راه اندازي از طريق اترنت دسترسي ايمن به جريان ويديويي دوربين خود خواهيد داشت. هيچ گاه پخش زنده فيلم با كيفيت ۱۰۸۰پيكسلHD  به طور مستقيم از دستگاه تلفن همراه و  پخش فيلم با برنامه CAM HI موجود در iOS  و دستگاه هاي Android و پشتيباني از كارت حافظه ميكرو SD 128G را از دست ندهيد. دوربين مداربسته ميني اسپيد دام بيسيم به صورتي طراحي و ساخته شده است. كه هم براي محيط هاي بيروني و داخلي مناسب است . ابعاد اين محصول ۲۲۶x190x133mm  مي باشد . كه قابل نصب و استفاده در محيط هاي كوچك داخلي هم مي باشد.

ردياب چند منظوره E-WIGO مدل GP027N داراي عملكردي مناسب و بسيار كاربردي است. ردياب خودرو مگنتي براي خدمات ناوگان (خودروهاي حمل پول)، حمل بار (كانتينرها)، رديابي دارايي هاي باارزش نظير: كيف هاي حمل پول و طلا و افراد با نيازهاي ويژه بسيار كاربرد دارد. اين ردياب ضد آب و ضد گرد و غبار بوده و در برابر شرايط سخت آب و هوايي بسيار مقاوم مي باشد. داراي آهنرباي بسيار قوي جهت نصب بر روي سطوح فلزي هر سطح فلزي را فراهم مي كند. رديابي از طريق سيستم هاي GPS/LBS شنيدن صداي اطراف ردياب ضدآب و گرد و غبار براي اطمينان از عملكرد پايدار در شرايط آب و هوايي نامساعد مشاهده و رديابي لحظه به لحظه به صورت آنلاين بدون محدوديت زماني و مكاني گزارش و شبيه سازي مسيرهاي طي شده با جزييات كامل بر روي نقشه تعيين محدوده جغرافيايي داراي باتري داخلي قابل شارژ ليتيومي 6000 Ah ميلي آمپر و امكان كار حدود 25 الي 35 روز نصب مغناطيسي بسيار قوي كه امكان اتصال به سطح فلزي را فراهم مي كند. اين قسمت با توجه به شرايط استفاده، قابليت جداسازي و مونتاژ دارد. دوربين ماركت براي ارائه خدمات و آشنا كردن شما با محصولات آماده خدمت رساني است .

آهنگ كودكانه فارسي

۹ بازديد

تاثير موسيقي بر زندگي ما قابل انكار نيست و كودكان نيز از اين قاعده مستثنا نيستند. شنيدن موسيقي براي كودكان به خصوص آهنگ كودكانه فارسي تاثير بسيار زيادي بر روي عواطف و رشد شخصيتي آن ها دارد. از جمله فوايدي كه موسيقي بر روي كودكان دارد مي توان به افزايش اعتماد به نفس اشاره كرد زيرا كودكان پس از شنيدن يك آهنگ تلاش مي كنند تا متن آن آهنگ را حفظ كنند و براي والدين يا مربي مهد كودك و معلم مدرسه خود بخوانند. اين امر به خودي خود باعث افزايش اعتماد به نفس در شخصيت كودك شما مي شود. حتي نواختن موسيقي نيز كودك شما را به هيجان مي آورد. بنابراين تاثير موسيقي بر روي كودكان را دست كم نگيريد.

از ديگر فعاليت ها و سرگرمي هايي كه تاثير بسيار زيادي بر روي كودكان دارد مي توان به كارتون كودكانه اشاره كرد. كودكانه از كارتون ها و انيميشن ها تاثير بسيار زيادي مي گيرند و به همين علت است كه يكي از بهترين راه ها براي آموزش زبان انگليسي به كودكان، تماشاي كارتون است. كودكان در سن بسيار كم قدرت زبان پذيري بسيار بالايي دارند يعني با سرعت بيشتري نسبت به بزرگسالان قادرند تا زبان جديدي را بياموزند. بنابراين براي آموزش زبان انگليسي به كودكان خود مي توانيد از كارتون هاي انگليسي زبان استفاده كنيد.

از ديگر محتوا هاي كودكانه ي جذاب در سايت هاي كودك مي توان به بازي كودكانه جديد اشاره كرد. بازي هاي آنلايني كه در سايت ها وجود دارد مي تواند براي فرزند شما بسيار جذاب و سرگرم كننده باشد. البته بعضي از اين سايت ها بازي هاي جديد كودكانه كه به صورت فيزيكي انجام مي شوند را نيز شرح مي دهند كه مي توانيد با فرزند خود آن ها را انجام دهيد. اما به طور كلي كودكان امروزي به بازي هاي آنلاين يا كنسول هاي بازي علاقه ي بيشتري نشان مي دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پكيج دوربين داهوا

۱۰ بازديد

پك دوربين مداربسته داهوا

 

خريد سيستم هاي دوربين مداربسته بصورت پك و پكيج دوربين داهوا به صرفه تر است . فروشگاه هاي اينترنتي انواع پك دوربين داهوا را با تخفيف بيشتر و به صرفه تر و با قيمت كمتر بصورت پك بفروش مي رسانند . براي خريد پك دوربين مداربسته داهوا بايد دقت كنيد كه به چه دوربيني با چه كيفيتي نياز داريد . توضيحات سازنده پك را مطالعه كنيد تا متوجه شويد اين پك براي چه مكانهايي گرد آوري شده .به گارانتي و خدمات قطعات اصلي پك داهوا مانند دوربين , دستكاه و هارد قبل ار خريد دفت كنيد .

دزدگير فورنت B500

دزدگير فورنت B500 ، جديدترين محصول شركت 4Net مي باشد. داراي قيمتي رقابتي و بسيار مقرون به صرفه از نظر اقتصادي مي باشد. اين دستگاه بر خلاف ديگر مدل هاي اين شركت كاملا انعتاف پذير مي باشد. به صورت هم زمان قابليت پشنيباني از خط تلفن شهري و سيمكارت را دارا مي باشد. و به نسبت قيمت دزدگير اماكن سيم كارتي و تلفن كننده با سري سيم كارتي بسيار اندك مي باشد . اين سري از دزدگير اماكن مناسب براي هر مكاني مي باشد. و جزء كامل ترين دزدگير هاي اماكن موجود در بازار است.

ردياب خودرو دياگي

ردياب خودرو دياگي با داشتن تكنولوژي GPS و LBS مكان‌يابي را حتي در مناطقي كه فاقد پوشش و آنتن‌دهي مناسبي هستند به خوبي انجام مي‌دهد. در اين موقعيت‌ياب از سنسوري استفاده شده است كه در صورت خارج كردن ردياب از مدار به سرعت پيامك هشداري براي مالك ارسال مي‌شود. پس از تكميل فرايند خريد و ثبت اطلاعات يك پنل رديابي در اختيار مالك قرار مي‌گيرد. با استفاده از پنل اختصاصي ردياب دياگ خودرو IR90 هميشه مي‌توانيد از موقعيت جغرافيايي و مسيرهاي طي شده خودرو مطلع باشيد.

 

نقاشي جديد كودكانه

۱۲ بازديد

به دلايل زيادي آموزش نقاشي مي تواند يكي از كار هاي دلنشين والدين براي كودكان خود باشد زيرا نقاشي براي كودكان كاري بسيار لذت بخش و با مزيت هاي بسيار است. نقاشي جديد كودكانه مي تواند به كودك شما براي برقرار كردن ارتباط با دنياي بيروني بسيار كمك كند و به مهارت هاي شناختي كودك شما كمك كند. روانشناسان مي توانند با استفاده از تحليل نقاشي هاي كودك شما نشانه هاي و ويژگي هايي از شخصيت كودك شما به دست آورند. يكي ديگر از دلايلي كه والدين به آموزش نقاشي براي كودكان مي پردازند اين است كه نقاشي كشيدن به هماهنگي حركات چشم ها و دست هاي كودك شما كمك مي كنند. كسب همچنين مهارت هايي در سن و سال كم براي كودكان بسيار با اهميت است بنابراين اين كه با آموزش نقاشي كودكان خود سعي كنيد تا آن ها را به نقاشي كشيدن علاقمند كنيد، به كودك شما كمك بسياري خواهد كرد.

از ديگر فوايد نقاشي مي توان به آموزش هاي غيرمستقيم اشاره كرد. به عنوان مثال كودك شما در حين ياد گرفتن و رسم كردن نقاشي ميوه به با انواع ميوه ها نيز آشنا مي شود و همچين با طرح ها، الگو ها و رنگ هاي مختلف نيز آشنا مي شود. اين امر به خودي خود كودك شما را براي حضور در مدرسه آماده مي كند و اين يكي از مهم ترين و اصلي ترين فوايد كشيدن نقاشي ميوه به هر نقاشي ديگري است. شما با آموزش نقاشي ميوه به به كمك ويديو بالا مي توانيد فرزند خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند سازيد و ويژگي هاي مثبت شخصيتي او را افزايش دهيد.

سايت هاي بسيار زيادي در حوزه ي كودك درحال فعاليت هستند كه محبوب ترين آن ها وولك مي باشد. وولك با داشتن محتوا هاي كودكانه مي تواند نياز شما را رفع كند. با مراجعه به آدرس voolak.com مي توانيد از اين محتوا ها استفاده كنيد.

 

كاردستي پرچم

۱۰ بازديد

از قديم قصه گويي در بين كودكان و والدين رواج داشته است. كودكان از سن بسيار كم حتي از نوزادي به داستان ها و قصه هاي كودكانه علاقه نشان مي دهند. قصه هاي هنگام خواب رواج بيشتري دارد و شما نيز مي توانيد براي علاقمند كردن كودكان به شنيدن داستان ها و قصه ها، از داستان هاي محبوب و معروف مانند پينوكيو استفاده كنيد.

ساخت كاردستي يكي از سرگرمي هاي سالم و البته كم هزينه است كه مي توانيد كودكان خود را به وسيله ي آن سرگرم كنيد. البته شما مي توانيد بسياري از نكات آموزشي كه مي خواهيد به فرزند خود ياد دهيد را با استفاده از ساخت كاردستي به او با روش غيرمستقيم و همراه بازي و سرگرمي آموزش دهيد. به عنوان مثال ساخت كاردستي قلك مي تواند كمك بسيار زيادي به كودك شما كند. زماني كه كودك شما ساخت كاردستي قلك را به اتمام رساند سپس شما مي توانيد كاربرد قلك را به كودك خود آموزش دهيد و در اين مرحله كودك شما با استفاده از كاردستي قلك، روش پس انداز كردن را فرا مي گيرد. پس انداز كردن يكي از خصلت هاي مثبتي است كه مي توانيد با بازي و سرگرمي از سن بسيار كم به فرزندان خود آموزش دهيد.

كاردستي پرچم يكي از طرح هاي كاردستي است كه اكثر كودكان ما اگر در سن كم ان را انجام ندهند حتما در مدرسه يا مهدكودك با آن برخورد خواهند داشت. ساخت كاردستي پرچم كودك شما را از سن بسيار پايين با پرچم كشور خود آشنا خواهد كرد. ساخت كاردستي پرچم يا كار دستي هاي كودكانه ي ديگر با طرح هاي متفاوت فوايد بسيار زيادي براي رشد شخصيتي و رفتاري كودك شما خواهد داشت به همين دليل در مهدكودك ها كودكان را براي ساخت كاردستي پرچم يا طرح هاي ديگر بسيار تشويق مي كنند.

 

نقاشي كودكانه

۱۰ بازديد

 

كشيدن نقاشي كودكانه تاثيرات متعددي روي ذهن بچه ها دارد. بعضي از كودكان براي آموزش و يادگيري نقاشي ها علاقمند به ديدن فيلم هاي آموزشي هستند و براي بعضي ديگر از آن ها ديدن عكس نقاشي به عنوان الگو كفايت مي كند و دوست دارند مراحل كشدن نقاشي كودكانه را خودشان در ذهنشان ترسيم كنند و به نقاشي كشيدن مشغول شوند.

بعضي از تاثيرات نقاشي كودكانه را باهم بررسي مي كنيم:

بالارفتن تمركز كودكان با كشيدن نقاشي كودكانه: نقاشي كودكانه براي پر كردن اوقات فراغت كودكان و بالا رفتن تمركز ذهني آن ها در كودكي و به خصوص در بزرگسالي، تاثيرات فوق العاده اي دارد.

ايجاد هماهنگي ميان اعضاي بدن: نقاشي كودكانه به ايجاد هماهنگي ميان دست و ذهن كمك مي كند. هم چنين اگر كودكي دچار نارسايي اين هماهنگي ميان اعضاي بدن خود باشد، در تمرينات نقاشي مي توانيد هر چه زودتر اين مشكل را براي او حل كنيد. هم چنين هرچه هماهنگي اعضاي بدن بيشتر باشد، توانايي حل مسئله نيز بيشتر در كودك شما تقويت مي شود.
تاثير بسيار زياد نقاشي كودكانه در اعتماد به نفس كودكان: عكس العمل هاي بزرگسالان به نقاشي كودكان تاثير بسيار زيادي در ساختار اعتماد به نفس كودكان دارد. لدا بهتر است سعي كنيد با انرژي هاي مثبت، به افزايش اعتماد به نفس فرزند خود كمك كنيد.

تقويت تخيل در كودكان: نقاشي هاي كودكانه قوه تخيل كودكان را تقويت مي كنند؛ كودكان با كشيدن تخيلات و تصورات خود روي كاغذ يا بوم، به بزرگترها كمك مي كنند تا از ذهن آن ها با خبر شوند و آن ها را در مسير رشد كمك كنند. به عنوان مثال كشيدن نقاشي خانواده همراه با اعضاي بيشتر به ما كمك مي كند تا بفهميم كودك به داشتن خواهر يا برادري در كنار خودش علاقمند است. پس بهتر است بعد از هر نقاشي كودكانه از او بپرسيد كه هدف و قصد او از كشيدن نقاشي چه بوده تا از ذهنيات او بهتر و بيشتر آگاه شويد.

ديدن ويديوهاي آموزشي نقاشي هاي كودكانه، هم كودكان را به كشيدن نقاشي هاي متفاوت تشويق مي كند و هم ايده هاي جديدي را به ذهن كودكان براي كشيدن نقاشي اضافه مي كند. ويديوهاي آموزش نقاشي توت فرنگي، آموزش نقاشي اسب يا حيوانات ديگر، و يا عكس و پوستر هاي نقاشي هاي متعدد، ايده هاي بسيار خوبي را به ذهن كودكان اضافه مي كند و باعث دلچسب شدن اوقات فراغت آنان مي شود.

براي ديدن ويديوهاي جذاب آموزش نقاشي كودكانه و ايده هاي جديد براي نقاشي كودكان مي توانيد به وبسايت كودكانه وولك به نشاني http://www.voolak.com مراجعه نماييد.

 

 

قيمت مهد كودك همدان

۹ بازديد

مهد كودك اولين مكاني است كه كودك شما به دور از خانواده در آن جا حضور مي يابد. يكي از دلايلي كه والدين در انتخاب مناسب ترين و بهترين مهد كودك گرگان يا هر شهر ديگري كه در آن ساكن هستند حساسيت زيادي به خرج مي دهند اين است كه تجربه اي كه كودكان در مهد كودك خوب در گرگان كسب مي كند اهميت بسيار زيادي دارد زيرا مهد كودك اولين مكاني است كه فرزند شما به دور از خانواده خود در آن جا حضور مي يابد. شما با بررسي موارد مي توانيد مناسب ترين مهد كودك شهر سكونت خود را براي فرزند خود انتخاب كنيد. به عنوان مثال شهريه يكي از مواردي است كه بايد مورد بررسي قرار گيرد.

به عنوان مثال، قيمت مهد كودك در همدان مي تواند به عوامل بسيار متفاوتي بستگي داشته باشد و اين نكات نه تنها براي مهدكودك همدان بلكه براي همه ي شهر ها صدق مي كند. به عنوان مثال يكي از ويژگي هايي كه مي تواند در شهريه مهد كودك همدان تاثيرگذار باشد، مجهز بودن آن مهد كودك همدان به خانه بازي كودك است.  بنابراين يكي از نكات قابل توجهي كه در قيمت مهد كودك همدان و شهريه مهد كودك در همدان تاثير گذار است، سطح امكانات و ميزان رفاهي است كه آن مهد كودك در همدان براي كودكان و همچنين والدين آن ها فراهم مي كند، است.

ليست شما مي توانيد با تهيه كردن ليست مهد كودك هاي يزد و با بررسي ليست مهد كودك هاي يزد مطمئن شويد كه بهترين مهد كودك يزد را براي كودك خود انتخاب كرده ايد. بهتر است براي انتخاب بهترين مهد كودك يزد براي كودك خود، ويژگي بهترين مهد كودك هاي يزد را بررسي كنيد. به خاطر داشته باشيد تا قبل از انتخاب مهد كودك يزد براي كودك خود حتما اطلاعات مهد كودك هاي يزد را بررسي نماييد زيرا انتخاب مهدكودك نا مناسب براي فرزند خود مي تواند تاثيرات بسيار منفي بر روي شخصيت كودك شما داشته باشد. بررسي اطلاعات مهد كودك هاي يزد به كمك ليست مهد كودك هاي يزد بيشترين كمك را به شما براي انتخاب مناسب ترين مهد كودك يزد براي كودكتان مي كند.

 

 

 

بهترين مهد كودك اراك

۱۳ بازديد

حتما شما از اهميت انتخاب يك مهد كودك خوب ايلام يا هر شهري كه در آن زندگي مي كنيد مطلع هستيد. انتخاب يك مهد كودك خوب در ايلام به دلايل بسيار زيادي از اهميت بالايي برخوردار است. بهترين مهد كودك ايلام طبيعتا ويژگي هاي خاص مربوط به خود را دارد كه اين ويژگي ها آن مهد كودك ايلام را از ساير مهدكودك ها متمايز كرده است. به بررسي ويژگي هاي يك مهد كودك خوب در ايلام مي پردازيم. يك مهد كودك خوب در ايلام تاثير بسيار مثبتي بر روي رشد شخصيتي كودك شما مي گذراد.

بي شك بهترين مهد كودك اراك بايد تمامي ويژگي هاي مهد كودك هاي خوب اراك را داشته باشد. البته به خاطر داشته باشيد كه شايد بهترين مهد كودك اراك از نظر شما با بهترين مهد كودك اراك از نظر والدين كودك ديگر متفاوت باشد زيرا ملاك هاي اشخاص متفاوت براي انتخاب مناسب ترين مهد كودك در اراك در بين مهد كودك هاي اراك با يكديگر متقاوت است. براي انتخاب بهترين مهد كودك اراك براي فرزند خود مي توانيد از ليست مهد كودك اراك كمك بگيريد.

قيمت مهد كودك بجنورد مي تواند به عوامل زيادي بستگي داشته باشد زيرا هرگونه فعاليتي كه د محيط يك مهد كودك بجنورد براي كودكان يا والدين آن ها انجام مي شود طبيعتا بر روي شهريه مهد كودك بجنورد تاثير گذار است. بنابراين براي تخمين زدن يا مقايسه شهريه مهد كودك بجنورد در ابتدا ميزان امكانات و رفاهي كه مهد كودك بجنورد انتخابي شما در اختيار شما و كودك شما قرار مي دهد را مورد بررسي قرار دهيد. البته لازم به ذكر است كه بهترين مهد كودك هاي بجنورد از امكانات بيشتري نسبت به ساير مهد كودك هاي بجنورد برخوردار هستند بنابراين شهريه و قيمت آن ها نيز بيشتر از ساير مهد كودك هاي بجنورد است.

 

 

 

ترانه كودكانه

۱۳ بازديد

كودكان هميشه به شنيدن داستان كودكانه و قصه هاي متفاوت بچگانه علاقه ي زيادي نشان مي دهند. والدين نيز از سن بسيار كم معمولا قبل از خواب براي فرزندان خود قصه هاي كودكانه ي متفاوتي را مي خوانند. شما با انتخاب قصه هاي آموزنده ي كودكانه مي توانيد موارد و نكات آموزنده ي بسيار زيادي را به كودك خود بياموزيد. داستان صوتي يكي از بهترين راه هاي آموزش به كودكان است كه با پخش كردن انواع قصه هاي صوتي مي توانيد از سن بسيار كم به كودك خود انواع آموزش هاي رفتاري را بدهيد.

يكي ديگر از محتوا هاي بسيار سرگرم كننده براي كودكان در فضاي مجازي، ترانه كودكانه است. كودكان از شنيدن موسيقي ها و آهنگ هاي كودكانه بسيار لذت مي برند و تاثير بسيار مثبتي بر روي عواطف و روح آن ها دارد. شما با انتخاب ترانه هاي جذاب كودكانه و پخش كردن آن براي كودك خود مي توانيد باعث افزايش اعتماد به نفس فرزند خود شويد. زيرا اكثر كودكان هنگامي كه موسيقي يا ترانه اي را مي شنوند تلاش مي كنند تا متن آن آهنگ را حفظ كنن و براي والدين خود بخوانند. اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس در كودك شما خواهد شد.

از ديگر سرگرمي هاي كودكان امروزي مي توان به بازي كودكانه آنلاين اشاره كرد. هزاران هزار بازي هاي آنلاين بچگانه با موضوعات متنوع در سايت هاي كودك وجود دارد كه كودكان علاقه ي بسيار زيادي به سپري وقت خود با انجام اينگونه بازي ها دارند. شما با انتخاب بازي هاي جذاب كودكانه مي توانيد كودك خود را با بازي هايي كه بر روي هوش فرزند شما تاثير مثبت دارند، سرگرم كنيد. بسياري از بازي هاي آنلاين كودكانه با هدف تقويت هوش كودكانه طراحي و ساخته مي شوند كه شما مي توانيد با استفاده از آن ها هوش كودك خود را تقويت كنيد.

شنگول و منگول

۹ بازديد

 

اين روز ها كه خانواده ها زمان بيشتري را با كودكان خود مي گذرانند بي شك دنبال سرگرمي ها و فعاليت هايي هستند كه بتوانند كودك خود را در منزل مشغول كنند. زيرا ويروس كرونا باعث شده است تا كودكان از نهاد هاي مهد كودك و مدرسه محروم باشند و در نتيجه بسياري از تجربه ها را كسب نكنند. كودكان در مهد كودك ها داستان ها و سرود هاي متفاوت مانند شنگول و منگول را مي شنوند و از آن ها لذت مي برند.

معمولا كودكان از سن بسيار كم به حيوانات علاقه دارند برنابراين طرح كاردستي موش مي تواند براي آن ها جذاب باشد. شما با آموزش كاردستي موش به كودك خود مي توانيد فرزند خود را از فوايد كاردستي بهره مند سازيد. ويديو كاردستي موش كه در اين صفحه مشاهده مي كنيد جزو انواع كاردستي هاي اوريگامي است. كاردستي اوريگامي كاردستي هايي هستند كه تنها به وسيله ي كاغذ و با تا كردن كاغذ ساخته مي شوند. بنابراين اين نوع كاردستي ها كاردستي هاي بسيار كم هزينه اي هستند كه مي توانيد فرزندان خود را با آن ها سرگرم كنيد.بعضي از كاردستي ها تنها با كمك كاغذ ساخته مي شوند و ازين رو بسيار كم هزينه هستند. به اينگونه كاردستي ها، كاردستي هاي اوريگامي مي گويند.

كاردستي هاي اوريگامي مانند ويديو كاردستي طوطي كه در اين صفحه قرار دارد، كاردستي هايي هستند كه تنها به كمك كاغذ و تا كردن آن ساخته مي شوند و به همين بسيار كم هزينه هستند. بنابراين شما مي توانيد با هزينه ي بسيار كم و از سن بسيار كم كودك خود را با خواندن شعر و داستان هاي كودكانه در حين ساخت كاردستي طوطي با پرندگان و انواع حيوانات آشنا كنيد. كاردستي طوطي از جمله كاردستي هايي است كه كودك شما را با انواع رنگ ها نيز آشنا خواهد كرد. همچنين زماني كه كودك شما ساخت كاردستي طوطي را به اتمام مي رساند و آن را به شما، مربي مهد كودك يا معلم مدرسه ي خود نشان مي دهد اين امر باعث تقويت و افزايش اعتماد به نفس در فرزند شما مي شود وهمچنين ويژگي انتقاد پذيري را در شخصيت كودك شما تقويت مي كند.