قيمت مهد كودك گرگان

۱۱ بازديد

قيمت مهد كودك گرگان يكي از مواردي است كه بايد به آن توجه داشت. البته به ياد داشته باشيد كه عوامل بسيار زيادي بر روي شهريه مهد كودك گرگان تاثيرگذار هستند. مواردي مانند: آدرس و محل جغرافيايي مهد كودك گرگان، امكانات مهد كودك در گرگان، مربيان مهد كودك گرگان و ... بر روي شهريه مهد كودك گرگان تاثير مستقيم دارند.

طبيعتا يك مهد كودك خوب در همدان بايد ويژگي هاي خاص مربوط به خود را داشته باشد تا از ساير مهد كودك هاي همدان متمايز شود و به يك مهد كودك خوب در همدان معروف شود. ملاك ها و ويژگي هاي زيادي باعث مي شود تا يك مهد كودك خوب در همدان به بهترين مهد كودك همدان نيز تبديل شود. بعضي از اين ملاك ها و ويژگي ها اهميت بسيار زيادي دارند و حتي اگر بهترين مهد كودك همدان را براي كودك خود انتخاب نمي كنيد حتما يك مهد كودك همدان كه اين ويژگي هاي ضروري را داشته باشد براي فرزند خود انتخاب كنيد.

كودكان از سن دو سالگي به بعد تمايل دارند تا با افرادي غير از خانواده خود نيز در تعامل باشند. كودكاني كه در مهد كودك يزد ثبت نام مي كنند بخشي از وقت روزانه ي خود را به جاي مادر خود با مربي مهد كودك يزد سپري مي كنند. مربيان مهد كودك يزد يا هر شهري كه در آن ساكن هستيد پر رنگ ترين و مهم ترين نقش را در مهد كودك يزد ايفا مي كنند. همانطور كه به احتمال زياد مي دانيد مهد كودك يزد و تمامي مهد كودك ها در آموزش و پرورش شخصيتي، رفتاري و... كودكان شما تاثير بسيار زياد و مستقيمي دارند و مهم ترين نقش را در مهدكودك ها، مربيان مهدكودك ايفا مي كنند. يكي از ملاك هاي شما براي انتخاب مناسب ترين و بهترين مهد كودك يزد براي فرزند خود بي شك بايد مربي مهد كودك در يزد باشد.

 

 

نقاشي كودكانه آسان

۱۱ بازديد

فرزندان شما به وسيله كشيدن نقاشي با خود و جهان بيشتر آشنا مي شوند. آموزش نقاشي كودكان، خودشناسي و خودآگاهي آن ها را بالا مي برد بنابراين در رفتار و شخصيت آن ها تاثيرگذار خواهد بود. آموزش نقاشي و نقاشي كردن… امري است كه بيشتر از آن چه كه فكرش را كنيد بر روي خلق و خو و اخلاقيات، رفتار و شخصيت كودك شما تاثيرگذار است. مي توان با استفاده از فيلم آموزش نقاشي و فيلم نقاشي كشيدن، به كودكان خود از سن كم دانش منتقل كنيد. آموزش نقاشي كودكانه آسان و زيبا يك سرگرمي سالم و لذت بخش براي كودك شما است.

روانشناسان با بررسي نقاشي هاي كودكان مي توانند به برخي از ويژگي هاي شخصيتي كودكان دست يابند. نقاشي كشيدن بر روي جسم و روح كودك شما تاثير مثبتي مي گذارند. زماني كه كودك شما شروع به كشيدن نقاشي حيوانات يا طرح نقاشي كودكانه ي ديگري مي كند. در ابتدا بايد محيط پيرامون يا طرحي كه در فكر خود دارد را تصور كند سپس شروع به كشيدن نقاشي مورد نظر خود كند و اين امر باعث افزايش قوه تخيل و افزايش خلاقيت فرزند شما مي شود. كشيدن نقاشي حيوانات متفاوت به كودك شما از سن بسيار كم كمك مي كند تا با انواع حيوانات آشنا شود به همين خاطر است كه در مهدكودك ها از نقاشي براي آموزش بسياري از نكات به كودكان استفاده مي كنند زيرا همانطور كه مي دانيد بهترين راه آموزش به كودكاني كه سن بسيار كمي دارند اين است كه به طور غيرمستقيم آموزش ببينند. شما با مراجعه به سايت هاي مخصوص كودك مي توانيد به محتوا هاي كودكانه ي بسيار زيادي دست پيدا كنيد. وولك بهترين سايت با محتواي كودكانه است كه مي توانيد براي رفع نياز خود به آن مراجعه كنيد.

 

آموزش نقاشي كودكان

۱۰ بازديد

هنگام آموزش نقاشي كودكان با كشيدن نقاشي ايده هاي جديد و خلاقي به ذهن كودك شما مي شود چرا كه اين كار باعث افزايش قدرت تخيل كودك شما مي شود. از هر قسمت نقاشي كودكان مي توانيد اطلاعاتي را به دست آوريد به عنوان مثال اگر كودك شما از روي عكس نقاشي ساده نقاشي نكشيده باشيد و نقاشي او برگرفته از تصويرسازي و تخيلات ذهني كودك شما باشد، مي توانيد اطلاعات از نقاشي كودك خود به دست آوريد. كودكان در ابتدا كه شروع به كشيدن نقاشي كردن مي كنند در واقع برگه را فقط خط خطي مي كنند و اين خط خطي كردن براي كودكان بسيار لذت بخش است. پس از دو سالگي كودكان سعي مي كنند تا خطوط و نقش هاي معني دار رسم كنند بنابراين در دوسالگي شروع به كشيدن خطوط دايره اي يا زاويه دار مي كنند.

يكي از نكاتي هنگام انتخاب طرح نقاشي كودكانه براي فرزند خود بايد به آن دقت داشته باشيد، انتخاب طرحي است كه علايق كودك شما در آن دخيل باشد. به عنوان مثال آموزش نقاشي جوجه كه ويديو آن را در بالا مشاهده مي كنيد يكي از طرح هاي جذاب براي كودكان شما خواهد بود زيرا كمودكان معمولا به حيوانات علاقمند هستند. در صورتي كه طرح انتخابي شما براي فرزندتان جذاب نباشد بنابراين كودك شما تمايلي براي سپري كردن وقت خود با نقاشي كشيدن نشان نمي دهد. البته كودكان به طور غريزي از سن بسيار كمك يعني شش ماهگي شروع به در دست گرفتن قلم مي كنند و با آن به كاغذ مي كوبند و رفته رفته با گذر زمان طرح هاي منظم تري را بر روي كاغذ رسم مي كنند. شما با مراجعه به سايت voolak مي توانيد مجموعه اي ويديو ها و عكس هاي كودكانه را مشاهده كنيد و به كودك خود آموزش دهيد.

 

 

 

بهترين مهد كودك گرگان

۱۰ بازديد

ليست مهد كودك هاي گرگان يكي از بهترين راه هاي براي بررسي هر مهد كودك در گرگان است زيرا ليست مهد كودك هاي گرگان شامل تمامي اطلاعات مورد نياز از هر مهد كودك گرگان است. مانند: آدرس، شماره تماس، امكانات، شرح فعاليت ها و... . يكي از مهم ترين وظايف هر والديني انتخاب بهترين مهد كودك گرگان براي فرزند خود است.

طبيعتا يك مهد كودك خوب در همدان بايد ويژگي هاي خاص مربوط به خود را داشته باشد تا از ساير مهد كودك هاي همدان متمايز شود و به يك مهد كودك خوب در همدان معروف شود. ملاك ها و ويژگي هاي زيادي باعث مي شود تا يك مهد كودك خوب در همدان به بهترين مهد كودك همدان نيز تبديل شود. بعضي از اين ملاك ها و ويژگي ها اهميت بسيار زيادي دارند و حتي اگر بهترين مهد كودك همدان را براي كودك خود انتخاب نمي كنيد حتما يك مهد كودك همدان كه اين ويژگي هاي ضروري را داشته باشد براي فرزند خود انتخاب كنيد.

نرخ مهد كودك هاي يزد و قيمت مهد كودك يزد مي تواند به موارد بسيار زيادي بستگي داشته باشد و همچنين عوامل زيادي بر  روي قيمت مهد كودك يزد تاثيرگذار هستند. به عنوان مثال همان طور كه راجع به مهد كودك دو زبانه يزد اشاره كرديم، دو زبانه بودن مهد كودك در يزد مي تواند تاثير مستقيم بر روي قيمت مهد كودك يزد داشته باشد و طبيعتا هزينه مهد كودك دو زبانه يزد به طور كلي از نرخ مهد كودك هاي يزد كه تك زبانه هستند بيشتر است. مجموعه فعاليت ها، امكانات، تجهيزات و... بر روي قيمت مهد كودك يزد بسيار تاثيرگذارند. هرچقدر يك مهد كودك در يزد امكانات بيشتري را براي كودكان و والدين فراهم كرده باشد طبيعتا قيمت مهد كودك يزد نيز بيشتر خواهد بود.

 

 

قيمت مهد كودك اراك

۱۲ بازديد

قيمت مهد كودك اراك بستگي به موارد زيادي دارد از جمله امكانات، ويژگي ها، مربيان، دوزبانه بودن مهد كودك اراك، موقعيت جغرافيايي و ... بستگي دارد. شما مي توانيد با بررسي ليست مهد كودك هاي اراك، مناسب ترين مهدكودك را چه از نظر هزينه مهد كودك در اراك چه از نظر ساير ويژگي ها براي كودك خود انتخاب كنيد.

بررسي ليست مهد كودك ايلام از اهميت بسيار ويژه اي برخوردار است. زيرا در صورتي كه شما ليست مهد كودك ايلام را مورد بررسي دقيق قرار ندهيد ممكن است مناسب ترين و بهترين مهد كودك ايلام را كه با سليقه فرزندتان همخواني داشته باشد براي او انتخاب نكنيد و در نتيجه كودك شما هنگام ورود به مهد كودك ايلام انتخابي شما احساس خوبي را دريافت نكند و از رفتن به محيط هاي اجتماعي به دور از خانواده خود دلزده شود. بنابراين با بررسي دقيق ليست مهد كودك ايلام يك مهد كودك خوب در ايلام را براي فرزند خود انتخاب كنيد.

فضا و چيدمان و دركل دكوراسيون بهترين مهد كودك بجنورد و تمامي مهد كودك هاي سرار كشور بايد بر اساس سلايق، علايق و روحيات كودكان طراحي شود تا كودكان هنگام ورود به مهدكودك احساس امنيت و آرامش اوليه مورد نياز خود را دريافت كنند و از حضور در مهد كودك بجنورد نهايت لذت را در كنار يادگيري ببرند. كودكان در سن بسيار كم نياز به بازي و سرگرمي هاي زياد دارند بنابراين اولين اولويت يك مهد كودك خوب در بجنورد بايد نگهداري از كودكان و سپس بازي و سرگرمي كودكان باشد. آدرس و موقعيت جغرافيايي قطعا در انتخاب مناسب ترين و بهترين مهد كودك بجنورد شما تاثير گذار است زيرا يك مهد كودك خوب در بجنورد زماني براي كودك شما مناسب است كه نزديك محل سكونت شما باشد تا رفت و آمد روزانه به مهد كودك سخت نباشد و كودك شما دلزده و آشفته نشود.

 

 

 

 

 

تعمير كامپيوتر

۹ بازديد

كامپيوتر امروزه به يكي از لوازم ضروري هر خانواده اي تبديل شده است. از كودك تا بزرگسال به دلايل متفاوت نياز به كامپيوتر دارند. كودكان براي سرگرمي خود، نوجوانان براي تحصيل خود، بزرگسالان براي كسب و كار خود و... به كامپيوتر ها و بسياري از تجهيزات الكترونيكي ديگر نياز دارند و اين نياز به دليل تغيير و تحول سب زندگي ها كه به علت پيشرفت تكنولوژي رخ داده است وجود دارد. بنابراين عملكرد صحيح كامپيوتر نيز اهميت بسيار زيادي دارد. چرا كه در صورت به وجود آمدن هر مشكلي در عملكرد دستگاه شما ممكن است در انجام بسياري از فعاليت هاي روزمره ي خود دچار مشكل شويد. بنابراين تعمير كامپيوتر يكي از حرفه هاي بسيار مهم در جامعه ي امروزي است.

كامپيوتر از چندين قطعه تشكيل شده است كه هركدام از آن ها وظيفه ي بسيار مهمي دارند و در صورت خرابي هر قطعه از كامپيوتر، بخشي از كارايي كامپيوتر شما از كار مي افتد. سي پي يو، كارت گرافيك، فن كامپيوتر و.. جز بخش هاي متفاوت يك كامپيوتر هستند كه همگي اين قطعات در بدنه ي اصلي كامپيوتر يعني كيس كنار هم قرار گرفته اند. شما ممكن است به دلايل زيادي مجبور به تعمير كامپيوتر خود شويد. به عنوان مثال ممكن است كارت گرافيك دستگاه دچار مشكل شود و شما مجبور به تعمير كارت گرافيك دستگاه خود شويد.

يك مركز تعميركار حرفه اي بايد قادر باشد تا هر گونه مشكل سخت افزاري يا نرم افزاري دستگاه هاي شركت هاي سازنده ي متفاوت را در كم ترين زمان و با كم ترين هزينه رفع كند. ديجي بان يك مركز تعميرات حرفه اي و تخصصي است كه با دسترسي به ماهرترين و مجرب ترين تعميركاران قادر است تا دستگاه شما را در زمان كوتاه به شما سالم برگرداند. همچنين اين مجموعه مجهز به پيشرفته ترين تجهيزات مورد نياز براي تعمير است.

 

دستگاه ضبط داهوا

۱۰ بازديد

تصاوير ارسالي از دوربين , بسته به كيفيت دوربين داراي حجم متفاوتي از لحاظ بسته‌هاي اطلاعاتي است . دستگاه‌هاي DVR وظيفه دارند كه اطلاعات ارسالي از دوربين را فشرده كرده و با فرمت‌هاي استاندارد در حافظه جانبي دستگاه ضبط داهوا بايگاني نمايند. داهوا ذخيره ساز امكان پشتيباني از حافظه‌هاي سخت افزاري مختلف با ظرفيت‌هاي متفاوت را براي سيستم‌ها پيش‌بيني كرده‌ است. بعنوان مثال دستگاه 5216 داهوا طبق مشخصات سازنده از دو عدد هارد اينترنال 6 ترابايتي مجموعا 12 ترابايت پشتيباني مي‌كند. مهمترين توانايي دستگاه‌هاي ركوردر دوربين مداربسته جهت ذخيره‌سازي و بايگاني تصاوير, فشرده سازي تصاوير دوربين مداربسته است. فشرده سازي بيشتر و بهتر باعث صرفه جويي بسياري در فضاي ذخيره‌سازي ( تعداد هارد كمتر و مدت ضبط بيشتر ) دارد. هم‌اكنون دستگاه‌هاي ذخيره ساز با فرمت‌هاي استاندارد H.264 , H.264 Plus و H.265 تصاوير دريافتي از دوربين‌هاي مداربسته را فشرده سازي مي‌كنند.

داهوا XVR-1A04

داهوا XVR-1A04 از سري اقتصادي كوپر در اواخر سال 2018 توليد و وارد كشور شده، از ويژگي هاي مهم داهوا XVR-1A04 پنج وجهي بودن، تكنولوژي فشرده سازي تصوير H.264 و قابليت افزودن يك دوربين IP تا 2 مگاپيكسل با محدوديت پهناي باند 20 مگابايت بر ثانيه مي باشد.

داهوا XVR-1A08 

دستگاه دي وي ار داهوا مدل XVR1A08 از پرفروش ترين محصولات سري توربو اچ دي كمپاني داهوا ميباشد كه از كيفيت و قيمت مناسبي برخوردار است. داهوا XVR-1A08 داراي ۸ پورت ورودي تصوير (BNC) و ۱ عدد ورودي و ۱ عدد خروجي صدا (AV) دو عدد پورت USB  – خروجي تصوير HDMI و VGA فول اچ دي نيز ميباشد . ولتاژ ورودي اين دستگاه بين ۱۰ تا ۱۴ ولت و جريان مصرفي برابر با ۲ امپر از نوع جريان ثابت DCو مصرف برقي برابر با ۶ وات رانيز دارد . نحوه اتصال دوربين مداربسته به اين دستگاه از طريق كابل كواكسيال يا تركيبي به متراژ حداكثر ۵۰۰ متر و از طريق سوكت BNC نيز ميباشد .

 

داستان كودكانه

۱۳ بازديد

بي شك يكي از مهم ترين و بزرگ ترين دغدغه هاي هر والديني پيدا كردن يا انتخاب كردن سرگرمي هاي مناسب و سالم براي كودكان خود است كه به آن علاقه نيز داشته باشند. امروزه با پيشرفت تكنولوژي اكثر كودكان به ابزارات الكترونيكي و حضور در فضاي مجازي علاقه نشان مي دهند بنابراين انتخاب سرگرمي هاي آن ها نيز بايد با دخالت اين ابزارات الكترونيكي و اينترنت باشد تا كودك شما از انجام آن سرگرمي ها لذت ببرد.

به عنوان مثال مي توانيد انواع داستان كودكانه ي آموزنده را براي كودك خود از روي كتاب بخوانيد يا براي به وجد آمدن بيشتر كودك خود داستان هاي صوتي آنلاين را با گوشي خود براي او پخش كنيد. با استفاده از اين داستان هاي كودكانه ي جذاب مي توانيد نكات آموزنده ي بسيار زيادي را از راه غيرمستقيم به كودك خود آموزش دهيد. راه هاي آموزش غير مستقيم بيشترين اثرگذاري و بازدهي را بر روي كودكان دارد. از ديگر كار هايي كه مي توانيد براي فرزند خود از طريق گوشي هاي همراه و يا ابزارات الكترونيكي انجام دهيد، در اختيار قرار دادن موبايل به فرزند خود براي انجام بازي آنلاين كودكانه است.

صد ها بازي آنلاين كودكانه در انواع سايت هاي كودكانه وجود دارد كه مي توانيد فرزند خود را به وسيله آن ها سرگرم كنيد. از ديگر سرگرمي هايي كه اكثر كودكان به آن علاقمند هستند، تماشاي كارتون هاي متفاوت و جديد امروزي است. با پخش كردن كارتون هاي جذاب كودكانه از موبايل يا تلويزيون خود مي توانيد فرزند خود را سرگرم كنيد. همچنين براي آموزش زبان انگليسي به كودك خود مي توانيد از كارتون هاي انگليسي زبان استفاده كنيد. تحقيقات نشان داده است تماشاي كارتون هاي انگليسي زبان كمك بسياري به يادگيري زبان بين المللي انگليسي كودكان مي كند زيرا اين راه نيز جز روش هاي آموزش غيرمستقيم به حساب مي آيد.

بازي كودكانه

۱۰ بازديد

با پيشرفت روزافزون تكنولوژي و پررنگ تر شدن نقش ابزارات الكترونيكي در زندگي هاي روزمره ي ما علاوه بر اينكه باعث تغيير سبك زندگيمان شده است، بر كودكان امروزي نيز تاثير بسيار زيادي داشته است. معمولا سرگرمي ها و بازي هايي كه با ابزارات الكترونيكي مانند گوشي هاي همراه يا لپ تاپ ها و كامپيوتر ها انجام مي شوند، جذابيت بيشتري براي كودكان امروزي ما دارند. سايت هاي كودكانه ي بسيار متفاوتي وجود دارد كه محتواي آن ها مخصوصا كودكان است.

كودكان شما با انجام بازي كودكانه در سايت هاي كودك لذت بسيار زيادي خواهند برد و ساعات بسيار زيادي را سرگرم مي شود. پخش آهنگ كودكانه متفاوت و جذاب نيز بر روي عواطف كودك شما بسيار تاثيرگذار است. از جمله فوايدي كه موسيقي كودكانه بر روي كودكان دارد مي توان به افزايش اعتماد به نفس در شخصيت َآن ها اشاره كرد. زيرا اكثر كودكان هنگام شنيدن يك شعر يا آهنگ كودكانه سعي مي كنند تا متن آن آهنگ را حفظ كنند و براي والدين يا مربي مهد كودك يا معلم مدرسه ي خود بخوانند. اين امر باعث تقويت و افزايش اعتماد به نفس در آن ها مي شود و همانطور كه مي دانيد اعتماد به نفس يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي است كه بايد در كودكان از سن بسيار كم شكل گيرد.

از ديگر سرگرمي هاي سالم كودكانه مي توان به قصه شب صوتي اشاره كرد. شما با پخش كردن قصه شب صوتي از طريق موبايل خود مي توانيد به بهتر خوابيدن كودك خود كم بسياري كنيد. معمولا قصه هاي كودكانه همراه با نكات آموزنده اي هستند كه اينگونه با روش غير مستقيم به فرزندان شما آموزش داده مي شوند. از ديگر فوايد قصه براي كودكان اين است كه قدرت تخيل و تصويرسازي آن ها را تقويت مي كند زيرا كودك شما خود را به جاي شخصيت هاي داستان انتخابي شما مي گذراند و با آن ها تصويرسازي و همزادپنداري مي كنند.

 

 

كاردستي جعبه

۱۰ بازديد

كاردستي يكي از محبوب ترين و جذاب ترين سرگرمي هاي سالم و مفيد براي كودكان است و يكي از انواع محبوب آن اوريگامي است. ويديوي كاردستي جعبه كه در اين صفحه قرار گرفته است نوعي كاردستي اوريگامي است زيرا تنها به كمك كاغذ و با تا كردن كاغذ ساخته مي شود بنابراين كاردستي جعبه بسيار ساده و آسان و مناسب كودكان شما است. ساخت كاردستي جعبه با طرح هاي جذاب و آسان ديگر كه كودك شما را براي ساخت كار دستي تشويق مي كند.

خرس ها حيوانات مهرباني هستند و كودكان ان ها را دوست دارند. ديدن آن ها در كارتون براي كودكان زيبا است زيرا خرس ها هميشه نقش يك حيوان بامزه كه دوست انسان هاست دارند و هميشه عسل مي خورند. آن ها نمي توانند در خانه يك خرس داشته باشند اما مي توانند كاردستي خرس را بسازند و با خود همراه كنند. ساخت كاردستي خرس، باعث مي شود كودكان براي خود دوستي داشته باشند. داشتن دوست دردوران كودكي براي آنها بسيار مفيد است. اينكه يك دوست خيالي يا عروسكي براي خود داشته باشند و با او صحبت كنند آن ها را از فضاي مجازي دور مي كند و باعث مي شود حال خوبي داشته باشند.

ساخت كاردستي باعث افزايش و تقويت مهارت هاي حركتي و فيزيكي كودك شما مي شوند، به خصوص امروزه كه اكثر كودكان به گذراندن وقت خود با كنسول هاي بازي و سرگرمي هايي كه در آن تكنولوزي دخيل باشد و حضور در فضاي مجازي علاقه ي زيادي دارند، ساخت كاردستي هاي جذاب و دوست داشتني و البته آسان مانند كاردستي صندلي، مي تواند كودك شما را براي ساعاتي از اين فضا ها دور كند.  به دليل ساده و راحت بودن كاردستي صندلي كودك شما از سن بسيار پايين مي تواند براي ساخت كاردستي صندلي اقدام كند و در اين راه از فوايد ساخت كاردستي براي جسم و روح خود بهره مند شود.