پكيج دوربين داهوا

۱۱ بازديد

پك دوربين مداربسته داهوا

 

خريد سيستم هاي دوربين مداربسته بصورت پك و پكيج دوربين داهوا به صرفه تر است . فروشگاه هاي اينترنتي انواع پك دوربين داهوا را با تخفيف بيشتر و به صرفه تر و با قيمت كمتر بصورت پك بفروش مي رسانند . براي خريد پك دوربين مداربسته داهوا بايد دقت كنيد كه به چه دوربيني با چه كيفيتي نياز داريد . توضيحات سازنده پك را مطالعه كنيد تا متوجه شويد اين پك براي چه مكانهايي گرد آوري شده .به گارانتي و خدمات قطعات اصلي پك داهوا مانند دوربين , دستكاه و هارد قبل ار خريد دفت كنيد .

دزدگير فورنت B500

دزدگير فورنت B500 ، جديدترين محصول شركت 4Net مي باشد. داراي قيمتي رقابتي و بسيار مقرون به صرفه از نظر اقتصادي مي باشد. اين دستگاه بر خلاف ديگر مدل هاي اين شركت كاملا انعتاف پذير مي باشد. به صورت هم زمان قابليت پشنيباني از خط تلفن شهري و سيمكارت را دارا مي باشد. و به نسبت قيمت دزدگير اماكن سيم كارتي و تلفن كننده با سري سيم كارتي بسيار اندك مي باشد . اين سري از دزدگير اماكن مناسب براي هر مكاني مي باشد. و جزء كامل ترين دزدگير هاي اماكن موجود در بازار است.

ردياب خودرو دياگي

ردياب خودرو دياگي با داشتن تكنولوژي GPS و LBS مكان‌يابي را حتي در مناطقي كه فاقد پوشش و آنتن‌دهي مناسبي هستند به خوبي انجام مي‌دهد. در اين موقعيت‌ياب از سنسوري استفاده شده است كه در صورت خارج كردن ردياب از مدار به سرعت پيامك هشداري براي مالك ارسال مي‌شود. پس از تكميل فرايند خريد و ثبت اطلاعات يك پنل رديابي در اختيار مالك قرار مي‌گيرد. با استفاده از پنل اختصاصي ردياب دياگ خودرو IR90 هميشه مي‌توانيد از موقعيت جغرافيايي و مسيرهاي طي شده خودرو مطلع باشيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.